zvláštní poděkování
Quantcom.cz

ON-LINE - Detail příspěvku

Kde seženete vstupenky?

autor: Scena.cz   

zvětšit obrázek

Chcete-li jít do divadla, nejobvyklejší způsob je zakoupit si vstupenku v pokladně. Ale, jak uvidíte, možností je daleko více... O tom nás informoval Otakar Faifr, vedoucí obchodního oddělení MDP. Mimochodem, je divadelníkem tělem i duší jako spoluzakladatel a aktivní člen výrazného poloprofesionálního divadelního spolku GEISSLERS HOFCOMOEDIANTEN, navazující na výraznou barokní tradici Šporkovských lázní v Kuksu. Nás ale teď zajímá především ona otázka spojená se vstupenkami...

„Snažíme se, aby náš divák mohl získat vstupenky všemi možnými způsoby, které dnešní "technická" doba umožňuje. Každému divákovi vyhovuje něco jiného. Někdo si pro vstupenky rád přijde přímo na pokladnu, někdo je zvyklí objednávat vstupenky na fakturu. Lidé dnes ale čím dál tím více využívají tzv. eVstupenku, kterou si po zaplacení přes internet buď doma sami vytisknou, vyzvednou před představení na pokladně a nebo si ji nechají zaslat jako SMS. Do budoucna uvažujeme ještě o zavedení prodejních kiosků, které by umožnili lidem nákup vstupenek mimo otevírací dobu pokladen. Samozřejmě nabízíme již zmiňovanou možnost nákupu vstupenek na fakturu nebo dobírku. Další možností, jak získat vstupenky, je předplatné. To zajišťuje divákovi vstup na cca osm představení za sezónu bez další rezervace nebo nákupu vstupenek.“

  • Stále oblíbenější se stává pořádání uzavřených akcí, kdy si určitý podnik může koupit celé představení. Jak se takové věci zařizují? A jsou poskytovány i další služby?
    Je běžné, že firmy, většinou na konci kalendářního roku, pořádají společné setkání pro své zaměstnance nebo obchodní partnery. Některé si pro tento večer zvolí divadelní představení. Poměrně často to v poslední době funguje tak, že firma osloví agenturu, která jim zmapuje nabídky jednotlivých divadel. Podle počtu uzavřených představení v MDP si myslím, že naše nabídka je pro firmy - a to jak nabídkou představení, tak i celkového servisu, který firmám nabízíme, velice zajímavá. Navíc je příjemné, že se k nám tito zákazníci opakovaně vrací. To je pro nás nejlepší reference.
  • Jaké jsou časové harmonogramy, pokud chci podobnou akci zorganizovat? Na koho se zájemci o uspořádání takové akce mohou obrátit?
    Pokud si firma objedná konkrétní představení na konkrétní datum, například s půlročním předstihem, není většinou problém požadavku vyhovět. V průběhu vytváření měsíčního programu je to již složitější, ale stále je možnost představení podle požadavků firem nasadit. V případě, že se to nepodaří, snažíme se s nimi domluvit na změně titulu nebo data. Firmy, které přijdou s poptávkou až po vytvoření měsíčního programu, se musí podřídit. Ale i tam většinou nacházíme nějaké řešení.
    Na obchodním oddělení pracují obchodní referenti s přívlastkem “přímý prodej”. Ti mají své databáze firem i jednotlivců, kterým poskytují služby - pomáhají se zajištěním vstupenek nebo pro firmy zajišťují uzavřená představení.
  • MDP od minulé sezóny realizuje i specializované večery, např. pro nezadané apod. S jakým zájmem se setkávají?
    Všichni máme obrovskou radost, že jsme tuto akci rozjeli. S nápadem na uskutečnění takového večera přišla Eva Römerová, která se s podobnými akcemi setkala v Rakousku a v Německu. Cílem bylo podpořit minoritní skupiny (např. gaye a lesby, seniory apod.), oslovit nové potencionální diváky a v neposlední řadě poskytnout kultivovaný prostor pro kulturní seznámení. Nikdo z nás ale netušil, jak to bude v Čechách fungovat. Byli jsme velmi mile překvapeni, jaké mají naše večery pro nezadané ohlas. Určitě budeme dělat další. Máme ale i další projekty pro oslovení různých cílových skupin. Například kampaní “Chlapi, buďte doma za hvězdu” se snažíme oslovit i muže, kteří nakupují vstupenky méně než jejich ženské protějšky.
  • 7.5.2011 10:34:00 JoMe